Naprostá většina z nás účtenky z obchodů vyhazuje. A není divu, koneckonců je obvykle k ničemu nepotřebujeme. A i když se na ni podíváme, většinou nám jde jen o to zjistit, zda cena, kterou jsme zaplatili, odpovídá. Je tedy jen pochopitelné, že si nevšimneme toho ostatního, co je na ní uvedeno. A jednou z věcí, které tam najdeme, jsou i kontaktní informace nejlepsikratom.cz daného obchodu. Ty zde musí být uvedeny ze zákona, stejně jako na kterémkoliv jiném obchodním dokladu, ať už se jedná o účtenku či fakturu.
Zde najdeme nejen adresu dané společnosti, která prodejnu provozuje, ale také prodejny samotné, a to včetně její e-mailové adresy a telefonního čísla. Toto opatření se nám může zdát zbytečné – koneckonců víme, kde jsme nakupovali -, avšak má svůj logický důvod. V první řadě jde o to předejít případným potížím. Snadno se totiž může stát, že zákazník až po příchodu domů zjistí, že je s jeho nákupem nějaký problém, například že je něco rozbité, případně že dostal jiný produkt, než který chtěl.
Pokud se něco takového stane, má v ruce doklad, kterým může dokázat, že onu věc skutečně kupoval v dané prodejně v danou hodinu. https://www.knihydobrovsky.cz/jak-se-naucit-100-slovicek-za-hodinu-31919234 A pokud se stane, že mu reklamaci nebudou chtít z nějakého důvodu uznat, má na účtence kontakt, kam se může v takovém případě obrátit. Funguje to však i obráceně. Chrání to i prodejce před tím, aby byl zneužíván lidmi, kteří budou tvrdit, že si u něj koupili vadnou věc. Právě účtenka či faktura mohou snadno dokázat, zda tomu tak skutečně bylo, a ochránit tak prodejce před zneužitím.
Samozřejmě, existují i firmy, které nemají příliš zájem na tom, aby jim zákazníci jejich zboží vraceli. Často se jedná o takové, které nejsou příliš důvěryhodné. Takovým je vhodné se vyhnout, a i když jsou většinou levnější, zvolit tu jistější variantu. A hlavně schovávat účtenku. Věřte, že se vám to jednoho dne může velice hodit.